جنسیت |
*
|
سن
|
|
تحصیلات |
* |
شغل |
* |
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
|
* |
دفعات مراجعه برای خدمت فعلی در سال اخیر:
|
* |
میزان رضایت شما از نحوه اطلاع رسانی در مورد نحوه انجام کار
|
* |
میزان رضایت شما از نحوه اطلاع رسانی در مورد ارائه مدارک
|
|
میزان رضایت شما از نحوه انجام کار بر اساس ضوابط اداری
و عدم دخالت قضاوت های شخصی
|
|
میزان رضایت شما از نحوه رفتار، راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
|
|
میزان رضایت شما از امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
|
|
میزان رضایت شما از به موقع بودن، شفاف بودن و رسیدگی به نظرات و شکایات شما
|
|
میزان رضایت شما از راهنمایی و پاسخگویی کارکنان پیگیری وضعیت درخواست ها
|
|
میزان رضایت شما ار انجام کار کارمند به گونه ای که دیگر نیازی به دوباره کاری نباشد
|
|
میزان رضایت شما از تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"
|
|
میزان رضایت شما از میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
|
|
میزان رضایت شما از نظم و ترتیب و سهولت دسترسی به افزاد و امکانات برای دریافت خدمت
|
|
میزان رضایت شما از دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
|
|
میزان ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری(نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی، ...) به بخش های مختلف
|
|
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیر قانونی برای دریافت خدمت
|
|
میزان رضایت از خدمات ارائه شده
|
|